تولید محتوا چیست

در این مقاله با مطالب زیر آشنا میشوید:

محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره شماست. اجتناب از آن سخت است، اما چرا نیاز به محتوا دارید؟ محتوا ما را در جریان می‌گذارد، به سؤالات ما پاسخ می‌دهد، ما را سرگرم می‌کند، باعث می‌شود لبخند بزنیم، تصمیم‌هایمان را هدایت می‌کند و … . در فرآیند تدوین استراتژی سئو بهین لند، به تقویم محتوایی و فرآیند تولید محتوا و … میرسیم. این دید را داشته باشید که محتوا و تولید کننده محتوا در سئو بسیار تاثیرگذارند.

محتوا به شما کمک می کند تا مشتریان و مشتریان بالقوه را جذب، درگیر کنید و خوشحال کنید، بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت خود بیاورید و در نهایت برای شرکت خود درآمد ایجاد کنید.
به عبارت دیگر، اگر محتوا تولید نمی کنید، پس از منحنی رشد و جذب عقب مانده اید. ایجاد محتوای عالی مسئولیت اصلی هر کسب و کاریست و بهترین راه جذب مخاطبان خود و تأثیرگذاری بر درآمدتان است.

تولید محتوا, تولید محتوا چیست, تولید محتوا بهین لند

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا فرآیند تولید ایده‌های موضوعی است که برای خریدار شما جذاب است، محتوای نوشتاری یا بصری پیرامون آن ایده‌ها ایجاد می‌کند و آن اطلاعات را به عنوان وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا قالب‌های دیگر برای مخاطبان در دسترس قرار می‌دهد. محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد که مقاله تولید محتوا وانواع محتوا بسیار کمک کننده در شناخت انواع آن است.

ایجاد محتوا یعنی شناسایی موضوع جدیدی که می خواهید در مورد آن بنویسید؛ تصمیم گیری در مورد فرم مورد نظر شما برای تهیه محتوا، رسمی کردن استراتژی خود (کلمه کلیدی یا موارد دیگر) و سپس تولید آن است.
علاوه براین فرایندهای تولید محتوا شامل ویرایش متن نوشته شده قبل از آماده شدن آن برای انتشار است. تولید محتوای عالی با یک فرآیند خوب شروع می شود. ما شما را از طریق فرآیند تولید محتوا از ابتدا تا انتها همراهی خواهیم کرد و نشان می دهیم که چگونه ایجاد محتوای عالی می تواند به مخاطبان و مشتریان شما کمک کند تا راه حل ها و پاسخ هایی برای مشکلات خود پیدا کنند. پس از کجا شروع کنیم؟

ایده پردازی در تولید محتوا

ایده های محتوا می تواند از بخش های مختلف، اعم از تیم محتوا، مشتریان، سایرافراد شرکت شما، داده های جدید یا چیزهای دیگری که به شما الهام می شوند، بدست آید و بسته به هدف شما از مطالب، تصمیم گیری در مورد زاویه صحیح شما در مورد یک موضوع خاص می تواند چالش برانگیز باشد.

به عنوان مثال، اگر وظیفه ایجاد محتوا برای یک محصول جدید را دارید، ممکن است یک ایده پایه از آنچه برای تولید نیاز دارید، داشته باشید، اما اگر وظیفه شما گسترده تر است، به عنوان مثال، بخشی از مطالب اولیه را بنویسید که باعث ترافیک به وب سایت شما می شود، بنابراین ممکن است شما نیاز به تحقیق در مورد سایر روش های ارائه ایده های محتوا داشته باشید.

در اینجا بهین لند چند روش برای شما ارائه داده تا به شما کمک کند تا قوه ی خلاقانه تان جریان پیدا کرده و به شما در یافتن رویکردهای خلاقانه و مؤثر در مورد محتوای بالقوه کمک کند.

ایده پردازی در تولید محتوا,ایده پردازی تولید محتوا بهین لند, چگونه ایده های محتوا تولید کرد؟

چگونه ایده های محتوا تولید کرد؟

کشف فرصت ها از طریق تحقیقات کلمات کلیدی

تحقیقات کلمات کلیدی روشی خارق العاده برای کشف چگونگی صحبت مخاطبان شما در مورد یک موضوع است. علاوه بر این، تحقیقات در مورد کلمات کلیدی می تواند به شما در یافتن فرصت های جدید برای محتوایی که ممکن است به تنهایی در نظر نگرفته اید، کمک کند.

نظر مشتری را بخواهید

سوال از مشتری ممکن است به نظر برسد که یک راه ساده برای ایده گرفتن باشد، اما اغلب سؤالهای بی پاسخی درباره محصول شما یا فضای شما وجود دارد که می توانید به آنها پاسخ دهید. ایجاد محتوا پیرامون آن سؤالات تأثیر مستقیم و معناداری بر مشتریان موجود شما خواهد گذاشت.

خود را به جای مشتری خود قرار دهید

به عنوان یک بازاریاب، اولین مسئولیت شما درک مشتری است. بنابراین، هنگامی که به دنبال ایده های جدید هستید، به این فکر کنید که ممکن است مشتری شما به دنبال مطلب جذاب ، جالب یا مفید باشد. سپس کشف کنید که چگونه این ایده ها می توانند با استراتژی محتوای شما در ارتباط باشد. شما می توانید از سایت هایی مانند Quora دیدن کنید تا بفهمید افراد در زمینه های تخصصی شما، در مورد چه موضوعاتی سوال می کنند.

طوفان مغزی با گروه های بزرگتر در ارگانیسم

دانش گسترده سازمان شما ابزاری قدرتمند برای استفاده در هنگام ارائه ایده های جدید محتوای است. به عنوان مثال، تیم پشتیبانی مشتری شما دانش زیادی در مورد مشکلات روزانه مشتریان دارد، تیم فروش شما دانش زیادی در مورد راه حل های احتمالی مشتریان احتمالی از شما دارند. بنابراین بهره برداری از گروه های دیگر در سازمان شما به شناسایی ایده های محتوایی که با نیازهای مشتریان (و مشتریان بالقوه) صحبت می کنند، کمک می کند.

رقبای خود را زیر نظر داشته باشید

به عنوان یک تولید کننده محتوا، همیشه باید از مباحثی که رقبای نامگذاری شده و نامشخص شما در فضای خود می نویسند آگاه باشید.درک نحوه نزدیک شدن رقبای شما به یک موضوع به شما کمک می کند تا صدا، رویکرد و محتوای برند خود را از آنها متمایز کنید، شکاف های موجود در استراتژی محتوا خود را شناسایی کنید و به محتوا خود در فرایند فروش کمک کنید.

پس از اتمام مرحله ایده پردازی شما می دانید که در مورد کدام موضوع می خواهید بنویسید، قدم بعدی برنامه ریزی و تشریح آنچه می خواهید ایجاد کنید است.
با بهین لند همراه باشید و قدم بعدی یعنی برنامه ریزی و شروع تولید محتوا منتشر خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا