سئو سایت بهین لند

بزرگترین موفقیت یک سایت کسب و کاری، سئو سایت در گوگل است. البته که دیگر موتورهای جستجو نیز هستند اما موتور جستجو گوگل پرقدرت تر است. با سئو بهتر دیده شوید و با افزایش بازدید میتوانید درآمد از سایت خود را افزایش دهید.

تدوین استراتژی سئو

اهمیت استراتژی سئو باعث شده اتلافی در انرژی، زمان و هزینه نداشته باشید. ضمن اینکه برای پیشبرد سئو سایت، مسیر روشن نیاز است. تدوین استراتژی سئو این مسیر را برای شما ترسیم می کند.

بهین لند سرزمین بهبود کسب و کار شما

کسب و کار شما میتونه بهبود پیدا کنه. با یه استراتژی خوب کسب و کاری میتونید در جایگاه برتری، مخاطبان یا مشتریان خود را هدف قرار دهید و جذب و فروش بهتری داشته باشید. این مسیر نیاز به همراهی داره. برای اینکه همراه قوی داشته باشی و کسب و کارت بیمار نشه، متخصصین بهین لند برای بهبود در این مسیر با خدماتشون همراهتون هستند.

استراتژی سئو​

برنامه رسیدن به هدف در نتیجه عملی کردن سئو را خواهید داشت. بزرگترین مشکل در نرسیدن به نتیجه SEO نداشتن استراتژی سئو و بی برنامگی است. یک سئو حرفه ای نیاز به تدوین استراتژی SEO دارد.

بهینه سازی سایت

SEO، بهینه سازی سایت با توجه به فاکتورهای مهم سئو برای مخاطبین هدف شماست. شامل تحلیل و آنالیز سایت شما، رقبا، کلمات کلیدی مناسب، استراتژی و سئو داخلی و خارجی، استفاده از ابزارهای پیشرفته تحلیل و آنالیز است.

طراحی سایت سئو محور

طراحی وب سایت با بهترین کیفیت کافی نیست. بلکه طراحی سایت با رعایت اصول سئو مورد نیاز را انجام میدهیم. با این کار قدم‌های اولیه در بهینه سازی سایت هم انجام شده تا سایت شما بهینه تر از رقبا در نتایج جستجو دیده شود.

مشاوره

مشاوره در هر بخش کسب و کاری میتواند مفید و باعث رشد سریعتر باشد. با مشاوره سئو بهین لند مسیر موفقیت را سریعتر طی می کنید.

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا در واقع شاه کلید کانتنت مارکتینگ است. برنامه هرآنچه که مرتبط با محتواست. استراتژیست محتوا برنامه ای از نوع محتوا، زمان تولید و سئو محتوا، زمان انتشار و نوع مدیریت آن را ارائه میدهد.

سفارش تولید محتوا بهینه

پادشاه صفحات بهینه، محتوای بهینه است. بهین لند تولید محتوای بهینه و با کیفیت و را انجام میدهد. تولیدمحتوای متنی برای سایت و همچنین هدفمندی سئو محتوا بسیار بااهمیت است.

آموزش

دانش سئو گسترده و پیچیده است. یک مدیر یا صاحب کسب و کار هم بایستی اطلاعات یا دانش ابتدایی از سئو بداند. متخصصین سئو نیز همواره در حال یادگیری، آپدیت و تجربه هستند.

نمونه‌کارهای بهین لند

نمونه کار سئو-سایت آسانیسم
آسانیسم

حوزه فعالیت:

خدمات سلامت و پرستاری سالمند و کودک در منزل

کلمات کلیدی:

پرستار سالمند در منزل، پرستار کودک، پرستار بچه، همدم سالمند، نگهداری از سالمند و … .

نمونه کار سئو سایت زمردآزما
زمردآزما

حوزه فعالیت:

محصولات آزمایشگاهی

کلمات کلیدی:

دماسنج دیجیتالی، مولاژ بدن انسان، میکروسکوپ دانش آموزی.

برخی از مشتریان بهین لند

نظر مشتریان ما

2

تجربه همکاری با تیم متخصص بهین لند پراز نتایج فوق العاده بود. بسیار حرفه ای و مسئولیت پذیر هستند. آرزومندم که همیشه خوش بدرخشند.

دلارام کرمی

1

حضور در ویترین جهانی گوگل از طریق سئو با بهین لند امکانپذیره. چراکه کاملا تخصصی و پله پله مسیر روشنی رو میرن. وقتی هم نتیجه میگیری واقعا لذت بخشه که مخاطبای کاریم ما را براحتی پیدا کرده و جذب میشن و در نهایت مشتری.

امیرسام علیزاده

1

خیلی سعی کردم در ابتدای راه، خودم سئو سایتمو انجام بدم اما خب مسئولیت های دیگه همیشه باعث شده بود مستمر نباشه. مشاوره سئو بهین لند کمک کرد تا برخی اشتباهاتم رفع شود و بدونم مسیرم رو چطور هدفمند تر برم. همچنین خود کارشناسان بهین لند هم با دادن برنامه استراتژی سئو و نظارت و مشاوره بین مسیر خیلی به تیم من و کسب و کارم کمک کردند. 

کیان تفضلی

آخرین مقالات ما

چرا صفحه اول گوگل مهم است؟, صفحه اول گوگل, مهم بودن لینک های برتر گوگل

چرا صفحه اول گوگل مهم است؟

اعداد و ارقام ارائه شده از آمارگیری نشان می‌دهد که هر روز میلیون‌ها جستجو در موتورهایجستجوگر اتقاق می‌افتد که بخش

اسکرول به بالا